Tuesday 6 March 2012

a little something 4 you!!!!


this is one of my favourite s0ngs!!!
wlaupun ia agak ke arah gwang2 sket...huhu tp it's still a sweet song...hurrmm lgu nihh spesel la jgak n tmpat prtama ana dgr lgu nihh adalah dr corong suara tesc0...the moment I heard it, I felt in love...haha...ana nihh sntimental sket bab2 lgu so kebanyakkan mmg ad mkna la....lgu nihh p0nn ad gak tp pnjang lak anal0gi dy...haha....anyway.....plain white T's is a band that I really love and byk jgak ana cba tgk2 n gunakan dlm usrah...haha...sr0nok n mmg dgr tuhh ase urrmm sr0nok lahhh...haha..

what it reminded me off????
haha susah nk kata.....tp mmg sron0k la....n it reminded me of my best friend....hurrrmmm (bkan bab2 i love you la...hadehhh)....tp ntahla cm tu la asenye....try k0wg dgr n cbe la feeling sndirik....kal0 xbleh tuhh....fkir2 la yekk....haha...
my favourite band...the t's

if you're reading this....I just want to know how I appreciate you....thanx 4 all thse years!!!....

(short jgak entry nihhh...haha)

No comments:

Post a Comment